Hello There!

Saturday, August 21, 2010

Khamis 19/08/2010

Ikan Goreng masak kicap
Hari ne aku berbuka puasa kat rumah dulu. Semalam aku ada beli ikan kembung tapi tak jadi nak masak, so petang ne aku masak lagi. Aku takut nanti jadi busuk lak. Aku ingat nak goreng jer, tak sedap lak, aku pun masak kicap. Aku ratah macam tu jer gan air teh bunga (macam kucing).

Sebab aku tak beli makanan untuk berbuka kerana aku nak keluar sat lagi. Pukul 8 malam Ed nak jumpa aku sebab tu aku makan buka light-light jer. Kitaorang nak makan sup kat "Duraisamy". Pukul 8.05 malam Ed sampai rumah aku. Dia cakap kat jalan MRR2 jam. Dia nak masuk rumah aku kejap sebab nak buang air kecil. Pukul 7.50 malam kitaorang pun gi kat sana.

Sampai kat sana dah pukul 8.40 malam, nasib baik jalan tak jem. Ed parking jauh sikit sebab dah banyak kereta parking kat situ. Kitaorang pesan makanan. Kitaorang order sup dan aku minum air limau suam, Ed minum air milo ais. Kitaorang sembang-sembang sampai pukul 10.15 malam. Pastu Kitaorang ronda-ronda K.L sampai kat P.J. Ed tunjukkan aku kat mana opis dia dan rumah dia. Pukul 2.15 pagi baru kitaorang balik. Ed temankan aku bersahur kat kampung baru. Aku makan nasi lemak antarabangsa. Pukul 3.20 pagi baru aku sampai rumah.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.