Hello There!

Sunday, August 22, 2010

Ahad 22/08/2010

Aku bangun sahur pukul 4 pagi. Aku terus buat air teh. Pastu aku rebus telur. Jazim pun dah bangun. Aku rebus telur 8 biji, sorang 4 biji. Kitaorang ingat nak makan telur setengah masak, aku gi rebus telur tu. Mungkin lama sangat telur tu, telur dah jadi telur masak orang kawin hahahaha. Jazim tak boleh nak makan. Dia rebus balik 2 biji telur. Aku bantai jer, 4 biji telur aku makan gan kicap dan lada sulah. Dah makan kitaorang masuk bilik kucing, bersihkan apa yang patut.

Pukul 4.45 pagi, Jazim masuk tidur dulu. Pukul 4.56 pagi aku masuk tidur lak. Aku set jam pukul 7 pagi. Aku tersedar pukul 8.15 pagi. Jazim dah bangun dulu. Bersihkan apa yang patut. aku tengok Jazim mandikan Joey kat sinki. Pastu kitaorang lepak jer.

Pukul 11 pagi, Jazim ajak gi "Sogo". So kitaorang gi sana, pukul 11.30 pagi kitaorang sampai. Parking kereta punyalah susah. Parking kat Sogo dah penuh. Kitaorang parking kat CIMB. Parking kat P3. Sampai kat Sogo, orang punyalah ramai. Biasalah kalau ada sale kan. Kitaorang gi terus ke tingkat pakaian lelaki. Jazim beli baju kerja lengan pendek warna "purple strips". Jazim gak beli underwares 2 kotak. 

Dah habis, kitaorang gi "Pertama Komplek". Jazim nak beli housing hp dia yang original. Banyak kedai hp tapi semua yang tak jual ori. Pastu kitaorang gi "MajuJunction", Jazim nak bayar bil Maxis. Pastu kitaorang balik rumah.

Sebelum sampai rumah, kitaorang gi "Jayajusco Maluri". Jazim nak beli housing gak. Kitaorang tanya kat kedai Nokia. Orang kat sana cakap, kena beli kat Centre. Centre kat "Berjaya time Square". Kitaorang malas nak gi terus balik balik rumah. Sampai rumah dah pukul 1 lebih. Sampai rumah buat apa yang patut kat bilik kucing. Jazim terus tidur kejap. Aku bersihkan water filter. Aku pun tidur kejap. Aku bangun pukul 3 lebih terus buat blog.

Pukul 4 petang, Kelana datang gan anak saudara dia. Ada 2 orang lagi nak datang sat lagi. Pukul 4.30 petang, mereka datang. Mereka terus ke bilik kucing. Pastu mereka bawak keluar Darleen dan Mickey ke living hall. Mereka main-main dan ambik gambar. Pukul 5 petang, mereka balik.

Pukul 5.30 petang, Jazim nak buka gan Annod. Aku nak buka kat Mc D jer.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.