Hello There!

Monday, August 16, 2010

Isnin 16/08/2010 Naili's Place



Tengahari pukul 2.45 petang, Remza kawan aku dari Gombak kol aku. Dia nak ajak aku berbuka puasa kat "Naili's" Sentul. Aku kata ok. Pukul 5 petang aku balik dari kerja. Sampai rumah pukul 5.50 petang. Remza sampai rumah aku pukul 6.30 petang. Remza kata dia dah buat booking untuk 2 orang. 


Sampai kat sana lebih kurang 7.15 petang. Kitaorang dibawa ke tempat kitaorang nak makan. Wow makan atas pokok macam monyetlah. Hehehe. Kitaorang terus order makanan. Sementara nak menunggu bukak puasa, aku ambik gambar sekitar Naili's. Masa tu ramai gak orang datang nak makan. 

Naili's Place
Ice kacang rm6
Ice kacang rm6

Ikan masak stim
Sup sayur rm6.90
Tempat kitaorang makan atas pokok






Pukul 8.45 malam kitaorang chow. Pas makan, aku gi rumah Remza kat Gombak. Rumah dia dekat gan Naili's. Ne fiest time aku gi rumah dia. Rumah teres 1 tingkat, ada 3 bilik tidur, 2 bilik air. Remza gak ada bela kucing tapi kucing kampunglah warna putih. Nama pun putik gak. Dia tinggal sorang. Family dia kat Perak. Cantik hiasan dalaman dan suasana ceria. Perabut tak banyak sangat, yang penting tv plasma 52" Sony melekat kat dinding. (sorry gambar tak dibenarkan ambik)

Aku lepak kat rumah dia sampai pukul 10.30 malam sambil minum kopi dan tonton movie. Tengok album gambar masa dia muda-muda dulu. Pastu Remza hantar aku balik rumah aku. Dia lepak kat rumah aku sampai sahur sebab esok dia tak kerja, cuti. Tamat.



No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.