Hello There!

Tuesday, September 14, 2010

Selasa 14/09/2010 Eats & Beats Cafe, Damai Restauran Dan Living Room Cafe

Pukul 10 pagi, Lan dan Munir sampai rumah aku. Mereka nak ajak aku gi 1 tempat yang selalu mereka pergi. Cafe tu terletak kat jalan "Dhobi". Sampai kat sana pukul 11.40 pagi. Cafe ne menyediakan berbagai-bagai sandwich. Sandwich dia memang SUPERB. Minuman dan sandwichnya tak mahal pun. Kitaorang makan sambil dengar beats-beats yang sedap.

Eats & Beats ne bukak hari-hari dari pukul 11am-3pm dan 6pm-11pm. Kitaorang lepak kat sana sampai pukul 2.40 petang. Pastu kitaorang jalan-jalan sekitar JB, dah penat kitaorang bali rumah aku tengok dvd.

Pintu masuk

Menu dia klaskan


Beats yang best diputarkan
Dah makan boleh lepak kat sini (wifi free)



Lan
Munir





Pukul 7 malam kitaorang keluar rumah. Mereka nak ajak aku gi "Restaurant Damai". Kata Lan, restaurant ne kat Sungai Danga Taman Perling. Sampai sana pukul 8.35 malam. Suasana kedai best dan nyaman. Kedai yang aku pergi, aku rasa stail dah agak sama semua. Kedai ne agak tersorok sikit sebab tu orang agak kurang sikit. Kata Lan dulu ramai orang gila kat sikit tapi sekarang kurang. Aku rasa sebab dah banyak kedai makan kat sini sebab tulah. Makanan dia ok tapi harga mahal sikitlah.

Bestnya ada bot buatan sendiri yang boleh kita makan kat dalamnya. Masa kitaorang kat sana orang tak ramai sangat. Pukul 8.45 malam kitaorang blah sebab nak gi 1 tempat lagi takut masa tak cukup. Esok aku dah nak balik K.L.


Dalam bot pun boleh makan









Pastu Lan bawak aku ke "Living Room Cafe" kat Jalan Kuning Taman Pelangi. Aku suka dia punya interior, menarik dan selesa. Kerusi yang empuk memang boleh tertidur dibuatnya. Air dia yang berbagai-bagai style. Sesuai bawak kawan-kawan yang nak lepak kat sini.

Pintu masuk




























No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.