Hello There!

Thursday, September 9, 2010

Selasa 07/09/2010

Hari ne hari last aku kerja sebelum cuti panjang hari raya. Kerja banyak lepas raya. Bos aku suruh siapkan cepat. Aku dah mood raya, malas nak buat kerja. Bos aku ada bagilah sikit duit untuk hari raya. Aku dah catit apa yang aku nak buat lepas raya kat pc aku. Bos aku tengok aku buat, dia pun pening kejap.

Tepat pukul 5 petang, aku dah cabut dari opis aku. Aku nak jumpa Jazim kat KLCC. Sampai kat sana pukul 5.20 petang. Aku jumpa Jazim kat KFC. Kitaorang terus gi kat Ara. Jazim nak beli DMG. Dr. Jon ada kat sana. Dr. Jon baru balik dari Australia. Dia citer kat kitaorang. Jazim beli DMG botol kecik.

Pastu kitaorang terus gi kedai "Duyung" untuk berbuka. Kitaorang sampai kat sana pukul 6.35 petang. Kitaorang terus pilih makanan. Aku minum air jagung 2 gelas. Jazim minum air sirap bandung dan sirap. Pukul 8.15, kitaorang chow dari sana. Sampai rumah buat rutin macam biasa. Pukul 9 malam dah habis. Jazim ajak aku gi "Axis" nak ambik hp dia. Sampai sana Titan takde yang ada Kevin. Dah beres, kitaorang tengok hp lak. Jazim nak belikan untuk Mek dia. Jazim belikan hp "Nokia" harga rm99. 

Pastu kitaorang gi minum kopi kat Oldtown. Masa kitaorang minum, Noi kol aku cakap nak jumpa aku. Kitaorang pun balik rumah. Sampai rumah aku suruh Jazim kemas baju, takut esok tak sempat. Pukul 11.05 malam, Noi kol aku cakap dia dah sampai kat pak guard. Kitaorang nak gi Wangsamaju untuk minum. Jalan nak ke MRR2 jem giler. Orang dah mula balik kampung. Kitaorang tukar laluan, masuk ke "AKLEY" terus masuk ke jalan setapak. Kat sana pun jalan jem gak. Kitaorang tukar lagi laluan terus ke jalan keramat, barulah tak jem. Sampai kat Wangsamaju dah pukul 12 malam. Tengok-tengok kedai yang kitaorang nak minum tu tutup pulak. Kitaorang minum kat area rumah Abang Cik jer. Noi makan nasi lemak. Aku order burger daging. Noi pun nak burger tu gak. Masa tu hujan renyai. Pukul 1.05 pagi, aku sampai rumah Jazim. Aku tengok kucing kejap pastu aku terus masuk tidur.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.