Hello There!

Friday, September 17, 2010

Jumaat 17/09/2010

Aku bangun pukul 7 pagi. Aku tersedar Jazim dah bangun lebih awal lagi.Pagi ne aku mandikan Otty, Bubble dan Angel. Kitaorang dah mandi nak keluar rumah gi breakfast, tiba-tiba hujan turun gan lebatnya. Hujan dah reda sikit, kitaorang gi makan. Kitaorang gi kat sebelah kedai Kak Mah. Kedai abang jual roti canai. Aku makan bihun goreng, paru, sambal sotong, teur setengah masak 2 biji plus teh ais Jazim makan nasi putih, paru, sayur, telur setengah masak 2 biji plus nescafe.

Hujan masih turun lagi. Lepas makan, kitaorang nak gi Maybank Jalan Raja Laut. Jazim ada hal kat sana. Dah habis, Jazim nak isi minyak kat Petronas kampung baru. Kitaorang nak gi Ara nak ambik DMG. Dr. Jon kata esok baru DMG ada. Pastu kitaorang terus gi Mid Valley, jalan-jalan. Kitaorang gi kedai Pet World takde yang menarik. Kitaorang gi GSC, kat sana orang tak ramai nak beli tiket wayang. Kitaorang pun terus beli tiket wayang citer "Resident Evil" pukul 12.30 tengahari. Habis tengok wayang, on the way keluar parking, kitaorang nampak Datuk K gan kawan dia. Berbual rancak. Nasib baik Siti takde. Dah sampai rumah  lupa lak nak gi ke Sri Seltra.

Pastu Jazim keluar jap. Aku buat blog aku. Malam nanti kitaorang ada openhouse kat "Bukit Antarabangsa" rumah Osman. DD aku ajak sekali. Osman kata boleh ajak kawan, tapi kitaorang tak jadi gi. Jazim balik lambat tadi. DD pun dah keluar jumpa kawan dia. Pukul 8.30 malam baru Jazim balik rumah. Kitaorang bersiap terus gi dinner.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.