Hello There!

Wednesday, September 22, 2010

Rabu 22/09/2010 Ayam Bakar Wong Solo @ Ampang Avenue

Masa dalam perjalanan balik dari kerja. Ghani kol aku. Dia nak dinner gan aku. Aku ok jer. Aku terus cakap kat dia, jom kita gi kat "Ayam Bakar Wong Solo". Dia tanya kat mana tu. Aku kata kat Ampang Avenue. 

Pukul 6.10 petang, Ghani sampai rumah aku. Kitaorang terus bergerak. Sebelum tu Ghani nak gi Keramat jap. Dia nak hantar barang kat kawan perempuan dia. Kitaorang sampai kat sana pukul 7 malam. Jalan kat MRR2 jem sikit. Kedai ne dah lama aku nampak gan Jazim, tapi belum sempat nak masuk dalam lagi. Ne kali pertama aku makan kat sini. Kedai ne sederes gan 711. Alamat no. G18 & G19, Jalan Dagang B/3A, Taman Dagang, Ampang.

Kitaorang masuk dan terus kitaorang tengok menu dia. Ada bermacam-macam makanan dan nama yang pada aku agak pelik gak. So aku order makanan yang kat bawah ne.

Set Ayam Bakar rm10.90
Set Empal rm10.90
Empal Sapi rm5.50
Sayur Asam rm5
Tofu & Tempe Goreng rm4
Untuk minuman kitaorang, kitaorang order air Juice Alpukat - avocado + coklat rm6, Juice Jagung Sakinah rm5.50 dan air kelapa rm5.50. Set yang kitaorang makan ne disediakan jugak tepung berlada, potongan timun, salad. Secangkir sos lada cair dan secangkir kicap berlada disediakan diatas meja.

Kitaorang lepak kat sana sampai pukul 8.40 malam. Pastu kitaorang gi Tesco Ampang. Jalan-jalan tengok barang. Aku sampai rumah pukul 10.40 malam.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.