Hello There!

Monday, September 27, 2010

Ahad 26/09/2010

Aku bangun pukul 6 pagi. Rutin pagi seperti biasa. Jazim bangun sikit pukul 7 pagi. Pukul 9.10 pagi, kitaorang gi breakfast kat kedai Kak Mah. Masa nak ambik makanan, kitaorang jumpa Arief gan kawan dia. Dia tengah makan. Sembang kejap, kitaorang terus order makanan. Masa tu orang tak ramai sangat.

Masa kitaorang makan, Rahim gan family dia datang nak makan. Wife dia gan baby dia takde. Kitaorang sembang kejap. Pukul 9.40 pagi, kitaorang chow dari sana. Jazim nak gi opis lagi. Aku balik rumah. Pukul 11 nanti, aku nak keluar gan Ed. Kitaorang nak gi Pavilion tengok wayang. Ed nak tengok citer "Wall Street". Aku tak minat sangat citer macam tu, tapi bila dah tengok bagus gak citer tu. Kitaorang tengok pukul 12 tengahari.

Habis dah nak dekat pukul 3 petang. Kitaorang terus gi lunch kat "The Curve". Kitaorang lunch kat "Winter Warmers Coffee". Jazim kol aku, kata Umi masak nasi kerabu. Nanti malam kitaorang nak gi rumah Umi. Pukul 6.30 petang, aku sampai rumah. Jazim belum balik lagi. Pukul 7.15, Jazim balik. Aku tengah bersihkan kucing. Kitaorang tak jadi makan kat rumah Umi. Umi takde kat rumah. Pastu kitaorang makan kat kedai Mek jer.

Pintu Masuk

Fruit Cocktail rm9.90
Sandwich telur rm8.90
Nasi Ayam Mango rm12.90
Garlic Chicken rm11.90

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.