Hello There!

Saturday, September 25, 2010

Khamis 23/09/2010

Petang aku sampai rumah dah pukul 6.15 petang. Petang aku balik lambat sikit. Kat opis seharian bos aku duduk gan aku sambil kitaorang buat kerja opis sama-sama. Bos aku nak siapkan bungalow dia kat Bukit Tinggi secepat mungkin. Lagi hari rabu, kitaorang buat kerja sama-sama. 

Pukul 6.40 petang, Jazim kol aku. Sembang-sembang last-last aku cakap kat Jazim, jom gi dinner sama. Jazim kata ok. Pukul 7.15 malam, Jazim sampai rumah aku. Kitaorang dinner kat OldTown. Sebenarnya sebelum aku sampai rumah tadi, aku singgah KFC dulu. Aku beli burger Zinger, mashed potato, wedges plus air. 


Sampai kat OldTown, kitaorang order air jer. Pastu Jazim beli burger kat seberang jalan. Kitaorang makan makanan luar kat OldTown. Aku tanya kat pelayan OldTown, boleh makan makanan luar tak. Dia kata boleh. Kitaorang lepaka sampai pukul 8.10 malam. Pastu kitaorang balik ke Ampang.


Sampai rumah dah pukul 8.40 malam. Nasib baik jalan tak jem kat MRR2. Sampai rumah rutin seperti biasa. Masa kitaorang bersihkan kucing, Kelana datang. Jazim sembang gan Kelana. Aku teruskan kerja. Dah habis kerja, aku mandi. Pukul 11 malam, baru Kelana balik rumah dia. Jazim mandi. Pastu aku gan Jazim, bersembang-sembang kosong. Pukul 12.10 malam, Jazim masuk tidur. Aku tidur pukul 1 pagi.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.