Hello There!

Saturday, September 11, 2010

Sabtu 11/09/2010

Aku bangun lewat pukul 8.30 pagi. Aku masih kat rumah kakak aku. Hari ne aku balik ke rumah mak aku. Aku tengok kakak aku sibuk buat nasi goreng. Nanti pukul 10 pagi, laki dia nak hantar aku, emak dan bapak aku balik rumah mak aku. Dah siap nasi goreng, kitaorang gi makan. Anak saudara aku tak nampak batang hidung lagi, ne mesti belum bangun tidur lagi. Masa kitaorang makan, 1 persatu anak saudara aku menjelma. Mereka tidur di tingkat 2, rumah atuk mereka. Pukul 10.15 pagi, laki kakak aku dah sms, suruh turun bawah. Kitaorang pun semua turun bawah. 

Kakak aku jer yang hantar, anak-anak dia hantar kat bawah jer. Kitaorang sampai kat rumah mak aku pukul 11.45 pagi. Kakak aku lepak kejap jer sebab laki dia ada hal. Aku pun terus basuh baju aku. Mak aku terus masak untuk makan tengahari. Bapak aku kemas dan sapu rumah.

Rumah kakak aku






Petang, saudara mak aku datang rumah. Masa tu aku tengah mandi. Terkejut aku bukan main ramainya. Nasib baik aku bawak baju dari bilik air. Anak dara pun ada. Aku layan mereka sampai azan maghirib berkumandang. Mereka dah balik, aku sambung buat blog. 

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.