Hello There!

Saturday, September 25, 2010

Jumaat 24/09/2010

Pagi ne aku gi kerja dari rumah Jazim. Aku bangun pukul 6 pagi. Buat rutin seperti biasa. Aku gi kerja gan Jazim. Pukul 7.35 pagi kitaorang keluar dari rumah. Kitaorang bereakfast kat As-salam. 

Semalam Jazim suruh aku buat kad jemputan untuk kenduri arwah dia. Dia nak jemput lebih kurang 100 orang. Jazim dah booking tiket flight kitaorang ke Kalantan. Kitaorang nak gi Kelantan pada 20hb. Nov. nanti. Balik ke K.L hari isnin. Aku dah siapkan kad tu. Esok aku akan tunjukkan pada Jazim.

Petang, aku balik kerja terus ke Ampang. Aku sampai rumah pukul 5.50 petang, Jalan kat MRR2 tak jem. Aku buat rutin seperti biasa. Jazim balik kerja lambat petang ne. Nanti malam aku nak gi open house gan Noi. Pukul 7.30 malam, aku dah habis bersihkan kucing. Aku terus bersiap. Pukul 8.30 malam, Noi kol aku, suruh aku turun. Masa tu Jazim belum balik lagi. Kawan Noi dari Yaman ikut gak. Kitaorang terus bergerak. Jalan jem teruk. Masa tu pun hujan turun gan lebatnya. Rumah kawan kitaorang kat area Mint Hotel.

Pukul 9.40 malam, kitaorang sampai kat rumah Rudi. Ramai gak yang dijemput. Lauk dia punyalah banyak. Satay, rendang, mee sup, mee goreng, ayam goreng dan rojak ada. Kitaorang lepak sana sampai pukul 12.30 malam. Pastu kitaorang blah. Noi hantar dulu kawan dia kat Gombak. Pastu baru hantar aku pulak.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.