Hello There!

Saturday, September 11, 2010

Khamis 09/09/2010

Pukul 10 pagi, aku, emak dan bapak aku gi rumah Ruby. Pukul 11.45 pagi baru kitaorang sampai. Rumah kakak aku memang jauh. Kadang-kadang tu yang buat aku malas nak ke sana tu hehehe. Kitaorang sampai, kakak aku tengah masak untuk raya. Anak-anak dia semua tolong dia masak. Aku gan mak dan bapak jadi bos. Suami dia masa tu takde kat rumah. Pukul 1.40 tengahari, lauk semua dah siap. Pastu kitaorang sembang-sembang.





Rendang



Sambal goreng
Kuah kacang
Serunding
Nasi impit
Lodeh
Masuk waktu berbuka, kitaorang apa lagi makanlah semua tu. Pukul 8.05 malam. aku gan anak saudara aku Iwan, keluar kejap nak beli kasut aku. Kitaorang gi JJ. Mula-mula aku beli baju kat "Hush Puppies". Pastu aku gi kedai kasut. Iwan beli selipar "Lee Copper". Aku beli kasut "Kangroo". Sampai rumah pukul 10.40 malam. Family aku semua belum tidur lagi. Aku tunjukkan barang yang aku beli kat mak aku. Pastu kitaorang sembang lagi sampai pukul 11.40 malam. Mak aku dah tak larat, nyantuk. Aku tengok tv sampai pukul 1 pagi.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.