Hello There!

Monday, May 3, 2010

Mama Dari Melaka


Siapa yang baca blog aku pasti tertanya-tanya sapalah Mama yang aku selalu tulis. Mama adalah manusia yang sangat kelakar. Pasti ada jer citer yang kelakar keluar dari mulut dia yang nyaring tu. Kalau ada masa cuti pasti Mama akan datang ke K.L. Orangnya yang happy go lucky dan selalu ceria setiap masa. Mama gak tidak berkira. Ringan tangan. Bag tidak pernah miss dari tangannya kalau keluar berjalan. Dia memang hantu bag. Bermacam-macam bag dia ada. Dia suka mengumpul magazine dari luar negara, pasti dia suruh Jazim ambikkan magazine kalau Jazim outstation dan jugak barang mandian di hotel yang Jazim menginap. Kalau dia ada kat rumah Jazim riuh rendah dengan suara dia. Dia paling suka membasuh baju, Selagi kat bakul tu tak kosong selagi tu dia akan basuh.

Aku mengenali Mama dari Jazim. Aku rasa dah lebih 2, 3, 4 tahun kot aku kenal Mama. Selalu gak kitaorang ke rumah Mama kat Melaka. Mama gak suka kucing. Debab atau nama baru Gary sudah lama Mama bela.

2 comments:

  1. thanks

    wowoowow whole page about mama

    vogue glam jap

    ReplyDelete
  2. Patut nya kena letak gambar yg vogue tu. Nie gambar Gayry.. apa nie.. Tak sesuai lah...

    ReplyDelete

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.