Hello There!

Friday, May 7, 2010

07/05/2010

Pagi ne aku gi kerja dari rumah Jazim. Semalam Jazim datang rumah aku pastu kitaorang gi dinner terus aku gi rumah Jazim. Kitaorang breakfast tempat biasa di As-salam. Kitaorang nak gi kerja terserempak gan DD. DD pun nak gi kerja gak. Pastu kat opis DD sms aku. Dia kata aku ke yang duduk sebelah Jazim. Aku balas sms DD, aku kata yalah. Hai dah tak kenal aku lagi ke. Sms DD aku forwardkan kat Jazim.

Semalam bos aku dah balik dari Phuket. Hari ne bos aku masuk lambat, gi site katanya. Lunch, aku gi WangsaWalk, jalan kaki jer. Aku makan kat A&W. Aku makan combo set (large) harga rm13.15, aku bagi duit rm50. Cashier Raihana bagi balik duit aku rm36.85. Gov. tax 0.63. Aku minum air rootbeer float besar. Sedap. Kat WangsaWalk ramai orang. Biasalah. Aku gi sana nak tengok baju dan seluar kat F.O.S. Tak ada yang berkenan. Seluar kargo tak cantik. Pastu aku gi kedai yang jual bermacam-macam topi. Selepas tu kedai dvd. Aku gi gak kedai hp dean komputer. Window shopping jer.

Hari ne aku betul-betul malas nak buat kerja. Kepala otak aku dah ingat weekend jer. Pagi tadi aku cakap kat Jazim, jom kita gi Melaka esok. Macam dah lama tak gi Melaka, boleh tengok Gayry sekali. Jazim tak kata ya atau tidak. Jazim kata Annod (girlfriend), dah gi Houston selama 3 minggu. Loan kereta Annod pun dah approved. Kerja aku semua dah siap tengah tunggu bos aku double check jer. Petang Jazim dan umi ambik aku kat rumah Pastu gi rumah dia. Rutin macam biasa kat rumah. Pastu dinner kat kedai Pak Don, makan nasi kukus ayam rempah.

2 comments:

  1. wowowowow makan d gerai pak don. free ke sebab masa malam pembukaan tak pi.

    dah tak makan d gerai kakak kelate nasi bubur?

    ReplyDelete
  2. wowowowow makan d gerai pak don. free ke sebab masa malam pembukaan tak pi.

    dah tak makan d gerai kakak kelate nasi bubur?

    ReplyDelete

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.