Hello There!

Thursday, May 13, 2010

11/05/2010

Semalam petang Jazim dan Umi ambik aku kat rumah aku. Jalan kat MRR2 jem sikit nak masuk flat PPKR. Kitaorang terus gi dinner kat Ampang Avenue. Aku makan char keow teow penang plus teh ais. Sedap. Umi makan tomyam dengan teh ais. Jazim nak makan nasi kerabu tapi takde, terus Jazim order sama macam aku plus teh o ais.

Pastu kitaorang terus balik rumah, sampai rumah rutin macam biasalah. Umi tolong lapkan mata kucing, tiba-tiba anak-anak Umi sampai, suami Umi tunggu kat bawah, takde parking katanya. Aku terus basuh baju pastu gi mandi. Jazim check email. Sebelum tu aku berbalas sms gan mama. Mama citer apa yang terjadi semasa mama ada course 3 hari kat Eq.

Aku buka laptop, nak up date blog, tapi aku tak up date sebab aku sibuk gan iklan Nuffang. Mak datuk susah gak nak masukkan iklan nuffang kat blog. Citer Noktah Erma, aku tengok sekilas pandang jer. Jazim masuk tidur awal belum pukul 10.30 dah tidur. Aku tidur lewat ne gara-gara iklan nuffang. Aku tak dapat masukkan iklan nuffang lagi sebab dah lewat. Esok nak bangun pagi. Selepas tutup t.v, tutup lampu, check pintu dan tutup kipas, aku check anak kondi jap dan bermain dengan mereka jap, pastu aku pun tidur.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.