Hello There!

Saturday, May 1, 2010

Kek Bos

Kek Bos

Anak Dia Lavinia

Adrian Lim Tong Hock


Semalam jumaat hari jadi bos aku yang ke 56 tahun, tapi bos aku nampak macam 40 tahun. Boleh dikatakan dia bos yang terbaiklah. Kadang-kadang tu perangai dia macam budak-budak. Kalau bab kerja jangan nak klentong kat dia. Dia memang ingat segala kerja, kerja yang bertahun-tahun pun dia ingat. Kalau mood dia baik, dia buat kelakar sampai kitaorang malas nak layang. Kalau dia naik angin, habis terpedo melanda. Anak dia bekerja gan dia. Tapi aku rasa anak dia mmmmm banyak lagi kena belajar. Dah lama gak dia graduate. Anak dia sorang jer. Gambar bini dia, aku takde nanti aku cari, aku rasa aku ada simpan masa ambik gambar kat Camreon Highlands. Bos aku suka burung. Bermacam-macam burung dia dah tangkap gambar. Dia pernah gi Bangkok, Cameron, Isnin ne dia nak gi Phuket lak ambik gambar burung. Buku pasal burung pun dah hampir siap. Dia minat kat kereta gak, porshe jadi pilihan. Sekarang dia ada porche, rush, myvi, dan kancil. Rumah dia sempoi jer. Bos aku lain macam sikit, time lunch, dia makan kat opis jer, dia tak suka makan kat luar, tapi kalau ada client nak lunch gan dia, dia ok jer. Dia selalu datang lewat pukul 11 lebih baru masuk, tapi dia selalu balik lewat.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.