Hello There!

Monday, May 10, 2010

Bangkok



Ne lah first time aku gi Bangkok. Ramai kawan aku dah menjejaki kat Bangkok. Mereka dah lama ajak aku gi. Aku gi Bangkok 01 Feb. hingga 03 Feb. 2008. Masa tu aku gi gan Rahim dan Noi. Aku naik MAS, Noi naik Airasia. Kitaorang flight dulu, Noi lambat sikit. Kitaorang tunggu Noi kat airport. Masa tu harga tiket rm345, pergi balik. Kitaorang gi 3 hari 2 malam. Kitaorang tinggal kat Suriwong Hotel. Kitaorang gi hari jumaat balik hari ahad. Noi 1 bilik. Aku gan Rahim 1 bilik.

Sampai kat Suvarnabhumi Airport, selepas cop pasport, aku keluar gan Rahim. Wow canggih gak airport Bangkok. Kitaorangt tunggu Noi kat luar airport. Keadaan cuaca kat Bangkok masa tu sejuk dan berangin.

Pastu aku gi kali ke2. Kali ne aku gi gan Jazim dan Jimmy. Aku gi 10 Jan. hingga 13 Jan. 2009. Tinggal tempat yang sama. Naik MAS gak. Apa klas naik airasia. Tahun 2010 jer aku belum gi. Pasti akan gi gak tahun ne, nak buat 3 tahun berturut-turut.



Malam aku gan Rahim jalan-jalan, ternampak pelukis jalanan, kitaorang pun suruh pelukis tu lukiskan muka kitaorang, ne lah hasilnya. Aku nampak macam budak kecik kan. Bayaran hanya rm20. Semua orang kat situ berhenti dan lihat kitaorang macam patung tak bergerak. Agak malulah.
















Ne semua Rahim ambik gambar, ada yang blur. Gambar Rahim semua cantik-cantik aku ambik.







No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.