Hello There!

Wednesday, May 5, 2010

Blog Izida


Assalamualaikum

Kepada pembaca-pembaca blog izida sekalian, i tuan punya blog ini ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian uolls semua membaca blog i ini. Beberapa hari lagi genaplah 3 bulan i menjadi blogger.

Terima kasih i ucapkan terutama sekali kepada teman-teman yang selalu mengikuti perkembangan blog i ini seperti Jazim, Mama, Budin, Didi, Kak Nok, Rosli dan dari teman opis i jugak i ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga dan kepada pembaca yang menjumpai blog i ini jugak. I bukan bagi semua orang untuk membaca blog i ini hanya kepada teman yang terapat sahaja, bukan sombong tapi i tak nak terglam pulak nanti susah kalau dah terglam hehe (gurau jer).

I masih ingat lagi masa mula-mula i ingin membuat blog i sendiri. Kepayahan yang dilalui, masa tu tidak ada orang yang mengajar semua atas bantuan diri sendiri sampailah ke tahap i sekarang ini. Bukan nak kata dah pandai sangat tapi i masih belajar lagi dan banyak yang belum diterokai lagi.

Kepada yang memberi komen, i akan sentiasa memperbaiki dari segi penulisan atau grafik-grafik supaya tidak menyinggung perasaan sesiapa. Diharap dapatlah memberi komen yang membina dan bukan untuk menjatuhkan blog i ini. I begitu sayang pada blog i ini kerana i telah memberikan tenaga dan masa i untuk memberikan yang terbaik kepada pembaca semua. Kalau boleh i akan up-date blog ini setiap hari kalau i ada masa.

I mengharapkan sokongan padu dari uolls semua. Semuga dari blog ini kita akan dapat faedahnya. Jangan lupa bacalah dari halaman LABELS kerana semua info ada didalamnya.

Kalau ada yang tersinggung semasa i menulis di dalam blog ini i menyusun sepuluh jari memohon maaf.

Sekian terima kasih sekali lagi. Wasallam.

1 comment:

  1. TAHNIAH

    KEEP UP THE GOOD WQRK

    LOOKING FORWARD TO MORE GREAT DIARIES

    ReplyDelete

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.