Hello There!

Sunday, May 9, 2010

09/05/2010

Pagi ne aku bangun lambat sikit, 6.15 pagi selalunya pukul 6. Aku tengok-tengok Jazim dah bangun dulu tengah bersihkan bilik kucing. Aku pun bantu sikit-sikit. Habis bersihkan bilik kucing Jazim sambung tidur balik. Jazim tidur kat sofa. Aku buat apa lagi, mengkaji bloglah sampai pukul 9. Jazim sedar waktu tu suruh aku mandi dulu. Dah bersiap kitaorang breakfast kat payung merah. Aku makan bihun goreng dan ayam masak merah plus teh ais. Jazim makan nasi lemak biasa dan telur setengah masah 2 biji plus nescafe ais. Pastu kitaorang gi Tesco beli barang asasi. Jazim beli syampu rambut dan ubat gigi. Aku beli syampu rambut, ubat gigi dan sabun herba.

Sampai rumah tengok laptop kejap pastu Jazim ajak tengok rumah for sale kat tepi MRR2. Kitaorang gi rumah tu dan ambik no telefon dan aku terus kol agen yang bernama Kathy. Hayoo rumah fesyen lama 2 tingkat corner lot nak jual rm960k. Aku dan Jazim terperanjat giler. Pastu kitaorang jalan-jalan kat area tu gak. Kat situ rumah mak datuk besar-besar dan cantik-cantik, tapi sunyilah. Makin masuk dalam makin cantik rumah. Ada 1 rumah tu sangat cantik dan besar giler halaman dia. Kereta porcshe 2 biji. Pastu kitaorang gi lunch kat Pak Don. Jazim makan ayam madu jer katanya dah kenyang. Aku makan nasi. Pastu kitaorang gi Hardware beli barang terus gi Hero beli buah mangga dan jambu batu.

Pastu kitaorang terus balik rumah. Sampai rumah kitaorang sambung tengok citer Dear John yang semalam tak habis tengok gara-gara Sudin dan Farez datang. Pastu Aku kopek buah mangga, makan masam. Jefri kol kata baru nak keluar rumah. Jerfi datang booking Haiqal dan Cassie rm1000. Jazim kata muka aku macam Jefri. Mmmmm. Kitaorang pun nak makan kat kedai Kelantan tu, asyik Pak Don jer muak.



No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.