Hello There!

Monday, May 3, 2010

03/05/2010

Pagi ne aku pergi kerja dari rumah aku. Sudah lama gak aku tinggalkan bilik aku kat Taman Permata. Walaupun hanya bilik ianya tetap syurga bagi aku. Sudah aku tinggalkan hampir 2 minggu yang lalu. Ini kerana aku tinggal rumah Jazim sebab Jazim pergi Ke Sudan, dapatlah bag dan fridge magnet dari Qatar Jazim bagi aku. Dah banyak bag dan fridge magnet aku dapat. Mama pun dapat gak.

Pagi ne aku bangun cepat dah terbiasa bangun awal kat rumah Jazim. Pukul 6 aku dah bangun pastu tengok jam awal lagi, aku sambung tidur balik sampai pukul 7.30.Wah aku gembira pagi ne sebab dua-dua bos takde. Bolehlah relax sikit, kalau tak, ada jer kerja urgent tapi buat gak kerja nanti kalau bos balik kang dia nak tengok projek si Vincent tu. Semalam Azam ada kol aku, dia nak mintak tolong buatkan layout opis baru dia. Aku kata ok jer. Tadi aku buat dah siap pun. Aku boleh bagi kat dia bila-bila masa jer. Kertas putih untuk kucing pun aku dah kumpulkan. Balik kerja tadi aku balik gan Jo naik motor.

Malam, up date blog, tengah buat blog Jazim kol aku. Dia citer pasal Fiona. So citer Fiona, aku tak boleh tulis kat sini, rahsia. Mama mungkin dah tau citer tu. Jazim pasti dah kol Mama.

1 comment:

  1. silap bukan GARY tapi GAYRY ... nama terbaru debab

    ReplyDelete

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.