Hello There!

Tuesday, November 16, 2010

Selasa 16/11/2010 Taman Tasik Titiwangsa

Esok Hari Raya Haji. Aku tak balik kampung, Cuti aku dah dibekukan. Petang balik kerja, Ed nak jumpa aku. Programnya malam nanti kitaorang nak pergi Taman Tasik Titiwangsa. Pukul 8 kitaorang bergerak menuju ke Kampung Baru nak dinner. Kitaorang nak makan di kedai Anuar.

Habis makan kitaorang terus ke Tasik Titiwangsa. Orang di sana ramai juga walaupun esok hari raya. Mungkin hari raya haji, orang tak ghairah sangat macam hari raya puasa. Kitaorang lepak di sana lama juga. Sempat aku mengambil gambar pemandangan yang sangat indah dari tasik. Gambar KLCC tersergam indah.


Camera Sony Cyber-shot DSC-W180
Esok Ed ajak aku pergi rumah kawan dia. Kawan dia buat makan-makan sikit. Julia dan Wati pun akan ikut serta.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.