Hello There!

Thursday, November 25, 2010

Rabu 24/11/2010 China Town & Sunway Lagoon Hotel

Petang ne aku nak keluar gan Ed. Habis kerja, aku terus balik rumah. Nasib baik hari ne tak hujan. Kitaorang nak gi Chinatown jalan-jalan. Aku rasa dah lama aku tak gi kat sana. Dulu masa gan Noi selalu aku gi sana. Pastu lepak-lepak kat CM minum kopi.

Sampai kat sana dah pukul 8 lebih. Jalan jem teruk. Ed parking kereta depan CM. Pastu kitaorang jalan kaki ke Petaling Street. Macam biasalah kat sana ramai orang. Dah penat berjalan kitaorang minum air mata kucing yang sejuk. Kitaorang belum dinner lagi. Nak dinner kat mana tak tahu. Kitaorang ingat nak makan kat Mc D jer tapi ternampak KFC lak. Aku ajak Ed makan Kat Mc D jer. 

Kitaorang terus ke Mc D. Habis makan, aku malas nak jalan lagi. Aku cakap kat Ed, jom kita balik. Tengok jam masih awal lagi. Dalam kereta, Ed ajak aku ke Sunway Hoter & Spa. Dia cakap waktu malam hotel dia sangat cantik. Aku terus setuju.

Petaling Street

Guna flash

Sampai sana dah pukul 9 lebih. Nak cari parking agak susah sikit. Nasib baik Ed dah biasa kat area sana. Memang cantik hotel dia waktu malam. Aku terpegun wah. Kitaorang jalan-jalan sekitar hotel. Dah puas makan angin malam, kitaorang balik.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.