Hello There!

Monday, November 15, 2010

Isnin 15/11/2010

Hari ini aku bekerja tanpa gangguan dari bos aku. Apa yang disuruh aku buat, aku dah settlekan. Bos aku akan balik lagi 1 minggu dari Bangkok. Aku geram betul dengan bos aku. Aku nak cuti, dia tak bagi tapi opis mate aku nak cuti dia approvedkan pulak. 

Kadang-kadang kalau bos aku takde di pejabat boring pulak. Malas kerja pun datanglah. Kalau dia ada, bising pulak asyik nak ganggu aku sahaja. Macam-macam kan.

Habis kerja aku jumpa Remza di Wangsa Walk. Dia baru join Celebrity Fitness. Aku jumpa Remza di F.O.S. Dah berjumpa, kitaorang jalan-jalan dulu sebelum nak dinner di mana. Last-last kitaorang dinner di T.G.I FRiDAY'S.  


Jack Chicken
Blackened Chicken Alfredo Pasta
Habis makan kitaorang balik ke rumah aku. Kitaorang nak tengok Muzik-muzik separuh akhir di tv3 pukul 10 malam. Sebelum itu kitaorang singgah di Giant nak beli aiskrim dan buah betik.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.