Hello There!

Sunday, November 7, 2010

Ahad 07/11/2010 Putrajaya

Pagi ini aku bangun pukul 6. Rutin macam biasa. Jazim bangun lambat sikit. Pukul 8.50 pagi, kitaorang pergi breakfast tempat biasa. Habis makan, Jazim hantar aku balik rumah. Dia nak pergi ke pejabat buat model dia. Selepas itu dia nak jumpa girlfriend dia.

Aku sampai rumah, aku bersihkan bilik kucing. Selepas itu aku mandikan si Suzzie. Bagi dia kering dalam sangkar lalu aku hidupkan kipas. Aku buka laptop dan buat blog pasal pergi Linggi dan Melaka. Nanti pukul 11 pagi, aku nak jumpa Burn. 

Pukul 11.15 pagi, Burn telefon aku, dia dah nak sampai. Aku tunggu Burn di Mc D. Selepas kitaorang makan Mc D, Burn ajak aku pergi Putrajaya, saja nak tengok di sana. Selepas isi minyak di Petronas, kitaorang terus ke sana. Sampai sana dah tengahari. Wow dah banyak bangunan di Putrajaya. Memang aku suka bentuk bangunannya. Kitaorang lepak di sana sampai pukul 2.40 petang. 

Selesai di Putrajaya, kitaorang balik ke rumah aku. Sebelum tu pekena kopi di OldTown White Coffee dulu. Aku balik ke rumah Jazim pukul 5 petang. Aku terus bersihkan bilik kucing. Selepas itu aku tidur kejap. Aku bangun pukul 7.20 malam. Jazim belum telefon aku lagi. Bangun tidur, aku tengok tv. Baju di sidaian belum kering. Pukul 9.24 malam, Jazim telefon aku. Dia dah tunggu aku di parking kereta. Aku nak balik rumah aku. Sebelum sampai rumah aku, kitaorang minum di OldTown dulu. Bersembang-sembang. Selepas itu aku balik rumah.











No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.