Hello There!

Thursday, November 11, 2010

Rabu 10/11/2010 Magnet

Pukul 5 petang, Noi dah telefon aku. Dia tanya aku balik pukul berapa. Aku keluar pejabat aku pukul 6 petang. Aku ingat nak balik pukul 5.30 petang tapi aku nak cari drawing yang dah lama tak jumpa. Pejabat aku bukannya besar sangat tapi drawing itu tak terjumpa lagi. Semua orang dalam pejabat dah cari tapi tak jumpa. Akhirnya aku yang jumpa drawing itu. 

Dah jumpa aku bagi dekat bos aku. Selepas itu aku balik rumah. Sampai di rumah pukul 6, Noi dah telefon aku lagi. Dia nak jumpa aku. Kitaorang minum di Anjung Corner. Masa kitaorang minum ada seorang cina jual dukong pada kitaorang. Aku beli setengah kilo sahaja rm5. Pukul 7.58 malam, Jazim telefon ajak dinner. Sebelum itu dia nak pergi KLCC nak ambil iPhone 4 dia.

Aku balik rumah, Noi nak pergi sembahyang dulu. Aku terus pergi mandi. Selepas itu Jazim telefon aku suruh aku turun. Kitaorang pergi ke kedai Mee kari. Masa di sana, Saat aku telefon nak jumpa aku.

Magnet dari Indonesia
Magnet dari Melbourne
Magnet dari Indonesia
Pukul 9.20 malam, Aku dan Jazim balik dari kedai Mee kari. Jazim balik rumah, aku bersiap nak jumpa Saat. 

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.