Hello There!

Sunday, November 7, 2010

Sabtu 06/11/2010

Masih di rumah Mama. Aku bangun pukul 7.30 pagi. Aku terus keluar rumah ambil angin pagi. Mama dan Jazim belum bangun tidur lagi. Pukul 8 lebih, kitaorang breakfast di kedai lemping. Mama makan lemping, Jazim makan roti kosong dengan gula. Aku makan roti telur bawang plus 4 biji telur setengah masak. Jazim makan 2 biji.

Selepas makan, Mama bawa kitaorang jalan-jalan. 






Pukul 11 lebih, kitaorang balik rumah. Nanti nak pergi kenduri kahwin. Sampai rumah, Jazim tidur kejap. Aku dan Mama bersembang pasal kucing. Pukul 12 lebih, kitaorang pergi kenduri kahwin. Kitaorang makan nasi brayani, sedap.

Selepas makan, kitaorang balik rumah Mama. Semua dah check, takde apa yang tinggal, Kitaorang pun berangkat balik ke K.L. Masa nak keluar ke jalan besar, Mama nak tumpang kejap, dia nak beli topup.

Masa kitaorang sampai di Seremban highway, ada kereta terbakar. Apa lagi semua kereta jadi perlahan, semua nak tengok kan. Aku sempat ambil gambar.



Sampai di rumah dah pukul 3 lebih. Kitaorang pun terus buat kerja masing-masing. Jazim bersihkan kucing, aku mandikan kucing. Sampai pukul 6 lebih, baru kerja siap. Selepas itu Jazim nak keluar pergi pejabat Umi nak ambil suratkhabar. Pukul 7.40 malam, Jazim telefon aku suruh bersiap, kitaorang nak pergi dinner di kedai Mek.

Pukul 9 lebih, Hazly datang rumah. Dia nak bawa balik Carlos untuk di groom. Bulan depan Carlos masuk show. Masa itu hujan turun.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.