Hello There!

Wednesday, November 3, 2010

Ahad 31/10/2010

Aku balik dari rumah Adam pukul 12.30 tengahari selepas kitaorang lunch. Adam hantar aku sampai rumah. Adam lepak rumah aku sampai Noi telefon aku. Pukul 3.40 petang, aku nak keluar dengan Noi. Adam pun beredar dari rumah aku.

Kitaorang nak pergi ke Lowyat, saja-saja nak tengok dekat sana. Masa itu dah dekat 5.20 petang. Kitaorang minum kopi di BB Plaza. Masa aku lepak sorang sebab Noi betulkan iPhonenya, tiba-tiba aku ternampak Rahim dan Zam tengah berjalan. Aku tegur dan mereka lepak bersama aku. Mereka baru balik dari karaoke. Kitaorang berbual panjang sampai Noi tiba. Kitaorang sambung bersembang.

Pukul 7 lebih, kitaorang pergi Pavillion sebab nak makan malam. Kitaorang makan di food court tingkat bawah. Kitaorang sembang lagi sampai food court itu nak tutup. Selepas makan kitaorang berpisah. Aku dan Noi balik ke rumah aku. Kitaorang nak minum kopi di OldTown di area rumah aku. Pukul 11.40 malam baru aku balik rumah aku.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.