Hello There!

Saturday, November 27, 2010

Jumaat 26/11/2010

Aku balik kerja pukul 5.30 petang. Aku nak cepat, Jazim dah tunggu aku kat kedai mee kari. Nasib baik petang ne tak hujan. Jazim makan nasi lemak ayam goreng. Aku tak makan perut aku dah kenyang. Habis makan kitaorang terus ke Ampang.

Sampai rumah Jazim, rutin macam biasa. Aku bersihkan bilik kucing. Jazim nak mandikan Toby. Sekarang dah tak banyak sangat kerja kat bilik kucing. Kucing dah kurang sikit. Otty, Mama dah bawak balik ke Melaka. 

Dah siap, kitaorang buat hal masing-masing. Jazim cakap Din nak datang malam ne. Masa kitaorang tengok tv, Din kol Jazim kata nak datang rumah dari Putrajaya. Pukul 11 malam, Din sampai bersama isterinya. Din nak beli Angel dan Dominic. Minggu lepas Din dah beli Bubble dan Tom Rayyan. Masa sampai rumah Din terlupa nak bawak makanan kucing "Persian 32". Din kata bagus untuk bulu. Masa bersembang dalam bilik kucing, Din keluar kejap nak ambik makanan kucing kat kereta. Balik semula ke rumah, Din bawak sekali cage besar. Din bagi Jazim "Persian 32" 400g. rm26.90 percuma.

Sembang punya sembang sampai pukul 2 pagi baru Din dan isteri balik dari rumah Jazim. Mereka bawak Angel dan Dominic balik ke Kulai. Makin kuranglah kucing di Jazzy Cattery. Masa mereka bersembang, aku bermain gan Toby. Aku ternampak ada tompok kat belakang Toby. Aku tunggu sampai Din balik dulu. Din dah balik, aku terus bagitau kat Jazim. Kitaorang check macam kudis. Kitaorang takut maybe fungus. Jazim terus letak ubat fungus. Jazim kata maybe masa sikat terkuat sangat kot. Sikat yang baru beli tu memang tajam.

Dah settle kitaorang masuk tidur. 

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.