Hello There!

Saturday, October 2, 2010

Selasa 28/09/2010 Pannaz Restaurant @ Damansara Perdana

Aku bangun pagi pukul 6. Rutin seperti biasa. Aku gi kerja dari rumah Jazim. Abang Sazali tunggu aku pukul 7.45 pagi kat pak guard. Aku keluar rumah pukul 7.40 pagi. Teksi abang Sazali warna oren. Dia tinggal kat Setapak. Dulu dia tinggal rumah setinggan kat Kg Pasir Setapak. Aku tak tau pun ada Kg Pasir kat sana, yang aku tau Kg Pasir ada kat Ukay Perdana jer. Ada anak seramai 5 orang, semua masih bersekolah. Dia baru jer bawak teksi tak sampai 6 bulan. Dulu dia bekerja sepenuh masa tapi diberhentikan kerja.

Aku sampai opis aku pukul 8.05 pagi. Minggu ne memang kerja banyak. Pukul 11.45 pagi, Adam kol aku. Malam nanti kitaorang nak keluar. Aku habis kerja pukul 5.30 petang. Sampai rumah pukul 6. Bersihkan bilik kucing. Pukul 7.30 malam, aku jumpa Adam. Kitaorang terus ke "Pannaz Restaurant". Tempat kedai tu senang cari. Sesiapa tahu Damansara Perdana, ambik kiri pertama dan nampak Citibank sebelah kanan. Kedai tu sebelah jalan besar.


Garden Salad rm9
Nasi Ulam dan Ayam Percik Grill
BBQ Lamb Chop, Mint Salad, Lemon Wedge rm17.90 
Chunky Potato Chips with Cheezy Dip rm7

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.