Hello There!

Tuesday, October 19, 2010

Selasa 19/10/2010 the Warung @ Midvalley

Petang, aku nak bersiap gi lrt Putra. Tiba-tiba sakit perut lak. Perut dah lega, aku masuk dalam bilik, hp aku ada miss kol. Tengok-tengok Jazim kol aku. Aku kol dia balik. Dah habis berbual tengok jam dah pukul 6.40 petang, aku bergegas keluar rumah. Aku kena ada kat lrt Bangsar sebelum 7.30 malam.


Aku nak jumpa Remza kat sana. Kita orang nak jumpa kawan kat Midvalley. Naza dan Jamil dah tunggu kat Warung. Aku sampai kat Bangsar pukul 7.10 malam. Remza dah tunggu aku. Kitaorang terus bergerak. Jalan jem pulak. 1 hal nak cari parking kan. Akhirnya kitaorang selamat sampai kat Warung.


Perut dah lapar ne. Kitaorang terus order makanan. Aku ternampak Nasi Tumpang, aku nak try lah. Baru aku perasan ada basikal kat sini macam kat kedai Otak-otak. Kedai macam duduk tepi jalan tapi dalam Midvalley tau. Ramai orang dah biasa kat Midvalley tapi ramai gak yang tak tau kehadiran Warung ne sebab ia tersorok sikit dan hujung. Tempat orang tak ramai lalu lalang. Kedai dia dekat jambatan nak ke KTM komuter.


Kedai ne memang kedai melayu asli. Semua makanan seperti nasi lemak, soto ada jual kat sini. Kuih muih pun ada. Tapi harganya bukan rm1 3 biji tau. Yalah dah dalam Midvalley kan tentu harganya lain sikit. 1 biji kuih rm1. Aku dengar Nasi Tumpang dia sedap. Kalau lambat selalunya habis cepat. Around 7 lebih dah habis sebab ramai orang opis dinner kat sini. Nasib baik masa aku order ada lagi. Kalau tak kempunan aku dibuatnya. Kedai ne bukak sampai pukul 10 malam jer. 

the Warung, Lot F02 8C, 1st Floor, Midvalley



Ada basikal lagi tu

Tempat menyediakan makanan
Nasi Tumpang
Ne dia dah bukak bungkusan nasi tumpang
Air Bandung dan Teh Ais 3 layer
Soto Ayam
Nasi Udang Kering



Pukul 9.45 malam, kitaorang blah dari situ. Jamil nak singgah rumah Naza kejap nak ambik laptop dia. Naza ne pandai baiki laptop. Naza ajak kitaorang gi rumah dia. Kitaorang pun kata ok jer. Naza tinggal kat Puncak Damansara dekat Kayu Ara. Alamak kat rumah Jimmy pulak. Blok Naza blok A. Jimmy blok C. Zam pulak blok B. Bagus lah tu.

Pukul 10.40 kitaorang sampai rumah Naza. Berada di tingkat 10. Rumah dia simple dan kemas. Perabut tak banyak, yang banyak barang-barang gadget komputer jer yalah orang kerja baiki komputer kan. Naza hidangkan kitaorang sedikit biskut dan air Twister. Kitaorang chow dari sana pukul 11.30 malam.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.