Hello There!

Sunday, October 3, 2010

Sabtu 02/10/2010 Ice Room @ Shamelin Cheras



Pagi aku bangun pukul 6. Bersihkan bilik kucing. Aku mandikan Toby, Suzzy, Joey dan Otty.
Jazim belum bangun lagi. Pukul 10.40 pagi, kitaorang gi breakfast kat kedai Kak Mah. Habis makan, kitaorang gi KLCC nak tengok iPhone 4. Orang punyalah ramai kat sana.


Pastu kitaorang gi Pavillion lak. Kat situ orang tak ramai. Seperti mana-mana Maxis, semua iPhone 4 takde stock. Maxis cuma keluarkan 150 biji saja untuk 1 hari. Waiting list sampai 400 hingga 500 orang dalam sehari.


Dah habis, kitaorang balik rumah. Sampai nrumah dah pukul 12.50 tengahari. Jazim buat laundary. Aku buat blog aku. Petang nanti aku nak keluar gan Ed. Malam, Jazim nak gi open house rumah Nazim.


Pukul 5.06 petang, aku keluar. Jazim nak gi rumah Nazim pukul 7 malam. Malam ne kitaorang nak gi kat "Ice Room". Kitaorang sampai sana pukul 7 malam. Kitaorang lepak sampai pukul 9 malam. 



Strawberry Snow Ice
Durian Snow Ice
Tropical Friut Snow Ice
Chicken Chop Noodle
Fried Rice


Pastu kitaorang jumpa kawan Ed kat Taman Tun Ismail. Kitaorang gi rumah dia. Rumah 2 tingkat. Susunan perabut very simple. Tuan punya rumah Julia, masa tu kawan Julia pun ada. 

Kitaorang terus bersembang. Aku macam dah lama kenal diaorang. Kitaorang sembang macam-macam topik. Pastu perut semua lapar balik. Kat area sana masa tu hujan turun gan lebat. Kitaorang ingat nak minum kopi kat luar. Tiba-tiba hujan lak. Julia tanya nak kol Pizza Hut tak. Kitaorang kata ok jer.

Mula-mula kitaorang sembang kat living hall. Dan pizza datang, Kitaorang sembang kat dapur lak sambil minum jus apple. Dapur dia memang cantik. Kabinet dapur serba putih plus silver color. Dah kenyang, kitaorang bersembang kat patio belakang rumah dia. Kat sini lagi cantik. Dihiasi gan pokok-pokok renek dan ada pancutan air kolam. Meja dan kerusi berwarna putih. Kitaorang sembang sambil minum kopi. Hujan masih turun lagi. Bestnya waktu tu. Esok tak kerja lagi.

Kitaorang lepak kat sana sampai pukul 12.40 malam. Masa kitaorang balik pun hujan masih turun. Aku sampai kat rumah pukul 1.30 pagi. Aku bukak pintu tengok Jazim belum tidur lagi. Dia tengok dvd citer "Centurion". Pukul 2 lebih baru Jazim tidur. Aku buat blog, pukul 3.20 pagi baru aku tidur.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.