Hello There!

Monday, October 11, 2010

Jumaat 08/10/2010 Open house Osman

Malam, pukul 8.40, Noi kol aku suruh bersiap. Kitaorang nak gi rumah Osman kat Bukit Antarabangsa. Kondo "Athenuem" yang terletak di atas bukit paling tinggi di sana. Rumah yang terletak di blok A, tingkat 15, no pintu 15.

Osman buat open house ne yang ke 4. Pertama untuk opis mate. Kedua saudara mara. Ketiga kawan jauh dan keempat buat untuk best friend. Kitaorang sampai rumah Osman dah pukul 10.10 malam. Jemputan tak ramai lebih kurang 10 orang jer yang dijemput.

Menu pada malam tu ialah satay ayam dan daging, kuah kacang, lasagna, ayam goreng dan rendang ayam. Masa kitaorang tengah makan, ada lagi kawan yang masih datang. Aku dah lama tak jumpa abang Cik dan Alias. Kitaorang sembang panjang sambil makan. Dah makan kitaorang semua sembang-sembang sambil menonton sukan Commonwealth New Dehli.

Dah habis kitaorang tengok movie lak. Sembang lagi sampai tak sedar nak ke pagi. Semua kawan yang lain gak belum nak balik lagi. Makin dah nak pagi makin rancak sembangnya. Cuma Zaid jer yang balik rumah  awal tu pun balik dah pukul 3 pagi.

Aku dan Noi balik dari rumah Osman pukul 5.40 pagi. Abang Cik, Alias dan the rest tidur rumah Osman. Osman ajak aku tidur rumah dia. Aku tak nak. Noi terus hantar aku ke rumah Jazim. 1 malam aku tak tidur lagi.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.