Hello There!

Tuesday, October 12, 2010

Selasa 12/10/2010 Hari Jadi Ed

Petang ne aku balik lambat sikit. Pukul 6 baru aku keluar dari opis aku, nak gi pasar malam pun kansel. Aku sampai rumah, aku terus bersiap. Hari ne aku nak jumpa Ed. Dia nak belanja aku sebab hari ne birthday dia yang ke berapa ...... 

Aku jumpa Ed kat stesen Kelana Jaya. Dari situ kitaorang akan gi The Curve. Ed kata kalau boleh pakai semua warna putih sebab nak makan kat kedai yang warna semua putih. Hayoo terpaksalah aku pakai semua warna putihkan. Hadiah pun aku guna sampul warna putih gak.

Hadiah aku untuk Ed
Sampai kat Kelana Jaya dah pukul 7.40 malam. Sampai The Curve, kitaorang terus ke sana. Cafe dia terletak di ground floor area Street Market. Kedai dia yang paling hujung sebelah Cineleisure. Kitaorang duduk jer terus dilayan. Sambil menunggu makanan sampai, aku melihat-lihat keadaan keliling sambil ambik gtambar.

Aku tak sedar minuman dah sampai. Wow air dia memang best. Air soda lavender dia ada bau sabun pun ada tapi memang sedap. Makanan pun tak lama nak tunggu.


Garden lifestyle store & cafe - Lot No. G41, Ground Floor, The Curve, Mutiara Damansara
Entrance



Suka suasana dia
Tengok menu sebelum masuk dalam
Ruang makan dari depan kedai



Chocolate Ice Blended
Soda Lavender
Garden Black Pepper Chicken Chop
Butter Ginger Dory Fish





No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.