Hello There!

Wednesday, July 21, 2010

Rabu 21/07/2010



Pagi ne aku bangun macam biasa walaupun aku tak kerja hari ne. Rutin biasa tetap lakukan. Pagi ne hujan turun dengan lebat tapi sekejap jer. Bestnya kalau dapat tidur balik. Habis bersihkan kucing, aku mandi dulu. Dah bersiap, aku dan Jazim gi breakfast kat As-salam.

Pukul 7.40 pagi, habis makan, Jazim hantar aku kat seberang jalan rumah dia. Jazim terus gi kerja. Tengahari ne Awon plumber nak datang pasangkan sinki baru kat bilik kucing. Pukul 10.50 pagi, aku mandikan anak-anak kondi, kotor sangat. Dah habis mandi, aku dapat sms dari Awon, katanya tak dapat datang tengahari, nak datang pukul 4 petang lak. Aku terus foward sms tu kat Jazim. Selang beberapa minit, Jazim kol dari opis dia. Jazim kata ok jer. Aku cakap nanti sms lagi kata esok lak nak datang, 

Aku ingat nak tidur sekejap yalah semalam aku tidur lewat nak dekat pukul 1.30 pagi, up date blog. Bangun lak pukul 6 pagi, tapi tak boleh tidur. Rumah sebelah Jazim ne ada orang baru pindah rumah jadi dia buat renovation, bising sangat. So aku terus keluar rumah nak gi lunch awal. Aku makan kat As-salam. Pukul 1.15, aku balik rumah. Sampai rumah aku buat blog tuk hari ne. 


Sebelum ada sink

Bahagian Luar, Uncle sebelah dah tak boleh nampak lagi
Bahagian Luar
Pukul 2.40, aku YM gam Mama, bual-bual kosong. Aku nak tidur kejap tapi tak boleh, mata aku diganggu oleh bunyi rumah sebelah buat kerja. Aku tengok tv jer. Dah nak pukul 4 petang, Batang hidung Awon belum nampak lagi. Tepat pukul 4.28 petang Awon sampai, terus buat kerja. Pukul 5.20 semua kerja dah selesai. Aku bayar upahnya.

Dan nelah hasilnya.





No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.