Hello There!

Monday, December 27, 2010

Sabtu 25/12/2010 Christmas @ Kajang

Pagi ne aku bangun macam biasa pukul 7 pagi. Aku bereskan kucing. Mama sms aku dia dah naik bus sebab bus pukul 8.30 pagi banyak yang kosong. Aku ingat nak mandikan kucing pagi ne, aku rasa macam tak sempat jer. Dah settle aku mandi dan gi breakfast kat As-Salam.

Masa aku check email, Mama dah sampai. Kitaorang jumpa kat kedai makan kat UO. Sembang-sembang dan Mama dah bagi aku ubat Megecats, lebih kurang pukul 12 lebih Mama pun nak balik semula ke Melaka. Mama datang K.L nak ambik ubat Debab jer. Mama kata Dr. Jon takde, dia gi India. Mama tak tidur rumah Jazim, takut pulak Otty kat rumah, Debab dah biasa sangat kalau tinggalkan 1 hari.

Dah Mama balik, aku balik rumah. Aku nak mandikan Jackpot dan Tottie. Carlos dan Marcello esok aku mandikan. Petang nanti aku nak keluar gan Ed. Ed nak ajak aku gi rumah kawan dia kat Kajang. 






Pukul 6.30 petang, aku keluar rumah. Malam ne aku tak dapat tengoklah Idola 3 final. Aku jumpa Ed kat Petronas. Kitaorang terus ke Kajang. Sampai sana lebih kurang pukul 8. Ed bawak kereta perlahan-lahan. Wah rumah bangalow. Cantik dari luar. Aku diperkenalkan gan tuan rumah. Seorang perempuan Cina yang agak cantik gak. Umur aku rasa dalam lingkungan 40an. Aku belum tanya Ed lagi berapa umur perempuan tu. Nama dia Suzanne. Dia kawin gan mat salleh dari London. Belum ada anak lagi. Aku ambik gambar rumah dia pun curi-curi jer.  Rumah dia memang berkonsepkan English. Kalau nak tahu pokok Christmas dia ada 6. Setiap penjuru ada. Ada besar dan kecik.

Orangnya pun peramah gak. Boleh cakap melayu. Fasih lagi. Patutlah dia ajak Ed datang, rupanya laki dia stuck kat airport London. Laki dia ada kerja kejap kat sana. Sedih dia laki dia tak boleh balik untuk Christmas, dahlah anak takde. Malam tu Suzanne melaram gan baju merah seksi dia. Terliur aku dibuatnya. Oh lupa Julia gan Wati pun ada sekali hehehe. Mereka ne kalau takde tak sah. Sorry makanan aku tak boleh tunjukkan.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.