Hello There!

Wednesday, June 2, 2010

Air-cond

Hari isnin 31/05/2010, aku datang rumah Jazim pukul 10.25 pagi. Mama baru balik ke Melaka. Aku sampai rumah Jazim terus aku mandikan anak-anak kondi dan yang lain dengan blueberry. Mama sms aku, suruh simpankan cage gaygary bawah katil. Aku ingat nak lunch gan Jazim kat belakang LRT, tapi tukar plan sebab Radi nak ajak Jazim lunch kat Kampung Baru lak.

Petang, habis kemaskan bilik kucing, Jazim dah balik kerja, kitaorang gi dinner kat kedai Mek Kelantan. Habis makan kitaorang berbual kosong pasal air-cond. Jazim plan nak letak air-cond kat bilik kucing. Aku bagi cadangan, apa kata kita gi survey dulu, tengok kedai mana yang jual murah. Habis makan kitaorang gi Pandan Indah, pergi kedai elektrik. Salesgirl cina Kelly layan kitaorang. Plannya cuma nak survey dulu, tanya punya tanya dan Kelly dah mendesak sangat Jazim pun termakan desakan tu. Terus buat booking air-cond Toshiba 1hp. Harga rm1300 plus installation dan dapat free gift, container 3 biji. Bila nak pasang air-cond tu tak tahu lagi. Aku lupa nak bawak camera, kalau tak, boleh aku ambik gambar air-cond tu. Habis kat kedai elektrik, kitaorang gi minum kat sebelah Maybank. Aku minum teh ais, Jazim minum teh tarik. Pastu balik rumah ada plan lagi nak pindahkan Fiona kat bilik sebelah. Jazim nak satukan Fiona gan Toby 1 cage. Marissa pulak masuk dalam bilik air gan Momok.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.