Hello There!

Tuesday, January 11, 2011

Selasa 11/01/2011 Istana Bambu @MRR2

Petang ne aku gi pasar malam gan Intan. Macam biasa aku beli siput sedut kegemaran aku. Pastu aku terus balik rumah. Masa aku tengah nak mandi, Ed kol aku. Dia bagitau Julia dan Wati nak gi dinner kat Istana Bambu. 

Kalau aku nak ikut, pukul 7.30 malam Ed nak datang jemput aku kat rumah. Pukul 7.40, Ed datang. Dalam kereta dah ada Julia dan Wati. Sampai sana kereta agak banyak gak. Kitaorang terus masuk ke dalam. Masa aku nak masuk jer, Adam kol aku. Diaorang masuk dulu. Aku bersembang gan Adam lama. Masa tu hujan renyai-renyai.

Masa aku sampai kat tempat diaorang duduk, diaorang dah order makanan. Air kelapa aku pun dah sampai. Aku pasti mesti makanan nanti banyak. Diaorang ne kalau bab makan kan, macam dah takde hari esok kot. 






Ketam Bunga Stim dengan Putih Telur
Kelapa Pandan
Daging Goreng garing
Sotong Kuning Telur Masin
Udang Mentega Kering
Siam Ayam Goreng dengan Isian Mangga
Kerabu Tang Hoon
Siakap Tiga Rasa

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.