Hello There!

Saturday, March 19, 2011

CAMEL ACTIVE @ ONE UTAMA

Peristiwa ni baru-baru lagi.


Aku gan member aku gi kedai Camel Active OU ni. Memang dah bawak budget untuk shopping kat sana. Kita orang keluar takde la melawa sangat tapi takde lah selekeh pun cuma aku tak pakai kasut jer. Aku kan sempoi orangnya t-shirt, seluar pendek dan seliper (bukan seliper jepun tau).

Masa kat sana tu ada lah salesgirl ne, cara nak layan macam tak nak jer. Maybe dia tengok aku gan member aku selekeh, dia budget kita orang tak mampu kot. So sambil-sambil belek baju tu, mesti la kena bukak2 gak baju2 berlipat kat atas rak tu untuk pilih since butik ni kecik sikit, so tak banyak benda untuk displaykan.

Muka salesgirl ni memang kerang busuk. Aku peduli apa, aku main pilih jer yang mana aku nak. Aku just tengok size yg cantik terus aku ambik jer. Salesgirl ni ala2 macam nak marah pulak sebab aku dok belek2 baju yang dah berlipat tu. Pastu pulak jenis berlipat, nak tak nak kena bukak satu2 tengok pattern cantik ke tak. Memang dah berdengus pompuan tu masa aku belek2.

Baju yang aku dah ambik tu dia macam nak simpan balik. Aku cakap la aku nak. Muka dia macam tak percaya jer. Aku macam nak je cakap, ko apahal. Kot semalam bergaduh gan bf tak payah bawak gi tempat kerja. Tapi memandangkan mulut aku takde la sejahat mulut tot tot tot, aku sabar jer. Pastu pulak memang masa tu takde salesman/girl lain. So tak boleh lah aku nak berurus niaga gan org lain. Kalau ada dah tentu aku suruh orang lain jer layan aku.

Bila time aku nak bayar, dia tanya, memang nak semua ni ke? Yalah, habis tu ingat nak letak kat sini buat perhiasan ke? Aku dah naik hantu dah. Nasib baik member aku tepuk bahu aku, kalau tak mmmm....

Bila dia cakap harga tu, muka semacam, ingat aku takde duit ke. Pastu aku terus bayar. Muka salesgirl ni cam muka orang sakit kena aids. Aku rasa pompuan ni memang ada masalah, either dengki kat aku sebab aku boleh shopping dia tak boleh hahaha atau memang PMS terlebih.

Jangan nak memperlekehkan orang yang selekeh. Hehehe.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer:

The information contained in this website is for general information purposes only. The information is provided by ceritakuharihari.blogspot.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the website for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.